Odporúčaný postup pri prevzatí tovaru
Prevzatí tovaru
David Šulák Posledná úprava 18.03.2020 11:08
Odporúčaný postup pri prevzatí tovaru od prepravnej služby
pri dovoze tovaru si prosím skontrolujte stav obalu prevziať tovar, v prípade poškodenia obalu, si tovar ihneď rozbaľte pred vodičom. V prípade doručenia poškodenej zásielky nie je spotrebiteľ povinný takúto zásielku prijímať a má nárok na dodanie novej bezchybnej zásielky. Spotrebiteľovi sa odporúča v prípade dodania poškodenej zásielky alebo v prípade porušenia jej originálneho balenia túto skutočnosť uviesť do dokladu o prevzatí a bezodkladne informovať predávajúceho. Minimálne tak predíde prípadným komplikáciám s následnou reklamáciou zásielky tovaru, ktorý nie je v súlade s kúpnou zmluvou.
Tovar mi prišiel poškodený, čo mám robiť?
ak má výrobok viditeľne poškodený obal, nemusí to znamenať, že výrobok vnútri je poškodený. Výrobok môžete od dopravcu prevziať, ale spíšte s vodičom zápis o škode do prepravného protokolu. Ak ste rozbalili nový tovar a zistili sa, že je poškodené, hoci bol obal neporušený? Kúpte kompletný fotodokumentáciu - obal doručeného balíka, poškodený tovar a bezodkladne informujte buď prepravcu alebo našu spoločnosť. Ideálne do 24 hodín, aby sme vám mohli čo najrýchlejšie pomôcť.
Obratom informujte o probléme dopravcu, ktorý Vám tovar priviezol
- Slovenská pošta : oznámte osobne v deň doručenia na ktorejkoľvek pobočke pošty
- GLS : oznámte do 1 pracovného dňa a tel. +420 840 123 456
- Toptrans : oznámte do 1 pracovného dňa na tel. +420 267 101 601
- Gebrüder Weiss : oznámte do 1 pracovného dňa na tel. +420 296 245 025
Pošlite nám podklady pre vybavenie reklamácie
- Kópia zápisu o poškodení zásielky, pokiaľ bol vystavený
- Fotodokumentácia celého balíka ( štítok, obal, výplňový materiál, tovaru a jeho umiestnenie v zásielke atp. )