logo AP AUTODÍLY s. r. o.

+420 777 211 705

+420 541 228 001

Jandáskova 24a

621 00 Brno

Vrátenie tovaru a reklamácia


Vrátenie tovaru a reklamácia

Posledná úprava 18.03.2020 04:38

zaručujeme Vám, že v našom internetovom obchode poskytujeme rovnaké podmienky pre uplatňovanie reklamácií, ako vo všetkých maloobchodných predajniach, ktoré sú v súlade s platnými právnymi predpismi. Reklamácie uplatňujte najlepšie písomnou formou - vyplnením reklamačného listu, a zaslaním na e-mailovú adresu info@apautodily.cz alebo faxom na čísle 777 211 705, prípadne poštou na nižšie uvedenej adrese. Spolu s vyplneným reklamačným protokolom zašlite fotodokumentáciu a doklad o odbornej montáži v autoservise. Možno je tiež osobný reklamácie na adrese našej prevádzky od pondelka do piatku v čase od 8.00 do 16.00 hod. Následne Vás budeme kontaktovať a riešiť postup vybavenia reklamácie. Ak by sme na Vašu písomnú formu e-mailom do 24 hodín neodpovedali, kontaktujte nás prosím na telefóne 777 211 705, či bola reklamácia na náš e-mail doručená.

Reklamácia tovaru na predajni

reklamovaný tovar môžete priniesť na kamennú predajňu a spolu s výrobkom prineste tiež vyplnený reklamačný protokol a predajný doklad. Na pobočke výrobok skontrolujeme a pošleme tovar na reklamáciu k výrobcovi.

AP AUTODÍLY s. r. o.
Jandáskova 1979/24 a
621 00 Brno - Řečkovice

Reklamácia tovaru poštou

ak nemáte kamennú pobočku po ruke, môžete tovar reklamovať poštou. V takom prípade postupujte nasledovne ...

  1. Vyplňte a vytlačte si reklamačný protokol ( PDF ). Údaje potrebné na vyplnenie protokolu nájdete na faktúre.
  2. Tovar starostlivo zabaľte, aby ste predišli jeho poškodeniu počas prepravy. Ideálne ho zabaľte do pôvodného obalu. 
  3. Pribaľte vyplnený reklamačný protokol, doklad o odbroné montáži v autoservise a kópiu dokladu o odbornej montáži.
  4. Tovar pošlite na adresu našej prevádzky

 

Vrátenie tovaru

výrobok zakúpený cez náš internetový obchod nezodpovedá vašim predstavám? Potom máte možnosť ho vrátiť bez udania dôvodov počas zákonnej 14 dňovej lehoty od dátumu jeho prevzatia. To platí samozrejme aj na výrobky, ktoré ste si vyzdvihli na predajni. Tovar môžete vrátiť nižšie uvedenými spôsobmi ...

Vrátenie tovaru na predajni

vrátený výrobok môžete priniesť na kamennú predajňu a spolu s výrobkom prineste tiež predajný doklad. Na pobočke výrobok skontrolujeme, spíšeme odstúpenie od kúpnej zmluvy v 14 dňoch a zaistíme vrátenie peňazí.

AP AUTODÍLY s. r. o.
Jandáskova 1979 / 24 a
621 00  Brno – Řečkovice

 

Vrátenie tovaru poštou

ak nemáte kamennú pobočku po ruke, môžete tovar vrátiť poštou. V takom prípade postupujte nasledovne ...

  1. Vyplňte a vytlačte si odstúpenie spotrebiteľa od kúpnej zmluvy  ( PDF ). Údaje potrebné na vyplnenie nájdete na faktúre.
  2. Uvedieme tovaru do pôvodného stavu. V takom prípade vám vrátime plnú cenu tovaru.
  3. Tovar starostlivo zabaľte, aby ste predišli jeho poškodeniu počas prepravy. Ideálne ho zabaľte do pôvodného obalu. Nezabudnite pribaliť podpísané odstúpenie od kúpnej zmluvy..
  4. Tovar pošlite na adresu našej prevádzky

 

Kedy mi vrátite peniaze ?

peniaze za tovar zašleme na váš bankový účet čo najskôr, najneskôr do 14 dní od odstúpenia od kúpnej zmluvy, nie však skôr, než dôjde k doručenie vráteného tovaru na predajňu alebo späť na naše reklamačné oddelenie. Náklady na vrátenie tovaru sú v tomto prípade na strane kupujúceho. Peniaze môžete dostať tiež osobne na našej predajni.

 

Tovar prišiel poškodený

ak má výrobok viditeľne poškodený obal, nemusí to znamenať, že výrobok vnútri je poškodený. Výrobok môžete od dopravcu prevziať, ale spíšte s vodičom zápis o škode do prepravného protokolu. Ak ste rozbalili nový tovar a zistili sa, že je poškodené, hoci bol obal neporušený? Kúpte kompletný fotodokumentáciu - obal doručeného balíka, poškodený tovar a bezodkladne informujte buď prepravcu alebo našu spoločnosť. Ideálne do 24 hodín, aby sme vám mohli čo najrýchlejšie pomôcť.

Informujte o probléme dopravcu

  • Česká pošta : oznámte osobne v deň doručenia na akejkoľvek pobočke pošty.
  • GLS : oznamte do 1 pracovních dnů na tel. +420 840 123 456
  • PPL : oznamte do 1 pracovních dnů na tel. +420 225 331 500
  • Toptrans : oznamte do 1 pracovních dnů na tel. 267 101 601
  • Gebrüder Weiss : oznamte do 1 pracovního dne na tel. 296 245 025

 

Nevyhnutné podklady pre vybavenie reklamácie poškodeného tovaru spôsobeného prepravou

  • Kópia zápisu o poškodení zásielky, pokiaľ bol vystavený
  • Fotodokumentácia celého balíka (štítok, obal, výplňový materiál, tovaru a jeho umiestnenie v zásielke atp.)

 

Nekompletná zásielka

Mrzí nás, že vám zásielka prišla nekompletná. Prosíme, informujte nás čo najskôr o výrobku, ktorý vám nebol dodaný. Celú situáciu preveríme a navrhneme vám riešenie. Kontaktujte nás prosím na telefóne 777 211 705 alebo mailom na e-mailovú adresu  info@apautodily.cz . 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Naši dodávatelia

Pri poskytování služieb nám pomáhajú cookies. Používáním webu s tým vyjadrujete súhlas. Viac informacií